Зі своїми правами, як споживача, можна ознайомитися за наступним посиланням - Закон України про захист прав споживачів.

 

Повернення товару належної якості:

 

Товар, який з яких-небудь причин не підійшов Вам, можна повернути або обміняти на інший протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Але тільки в разі, якщо товар не був у використанні, збережені оригінальна упаковка, товарний вигляд виробу, споживчі властивості та товарний чек.

Для цього необхідно зв'язатися з менеджером магазину (на гарантійному талоні і товарному чеку вказуються контакти) і обговорити спосіб повернення товару.

Не підлягають поверненню тільки засоби індивідуального користування - чохли для масажних столів та одноразові простирадла в рулоні.

 

Повернення товару неналежної якості:

 

У разі, якщо був виявлений брак або заводський дефект товару, необхідно зв'язатися з менеджером магазину (на гарантійному талоні і товарному чеку вказуються контакти) для заміни товару.

 

Способи повернення і обміну товару:

За допомогою кур'єрської служби «Нова Пошта» (номер відділення Вам вкаже менеджер магазину) або за допомогою кур'єра, якщо Ви перебуваєте в місті Київ.

 

 

Звертаємо Вашу увагу!

Якщо при відправці буде вказано "накладений платіж", посилка не буде отримана нами. Такі посилки повертаються відправнику.

Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання нами товару і проведення експертної оцінки.

 

При обміні / поверненні товару належної якості підлягають відрахуванню транспортні витрати по тарифу:

- доставка по Києву - 150 грн.

- доставка кур'єрською службою - згідно з тарифами.

 

Обмін / повернення товару неналежної якості здійснюється за рахунок інтернет-магазину.

 

 

Способи повернення коштів

Повернення грошових коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання товару нашим магазином, будь-яким зручним для вас способом:

1. переказ на карту банку.

2. готівкою при поверненні товару кур'єру в місті Київ.

 

 

При купівлі товару в інтернет-магазині MASSAM, ви отримуєте офіційний гарантійний талон. У талоні будуть вказані контакти сервісного центру, в який ви зможете звернутися за отриманням гарантійного обслуговування протягом зазначеного в талоні гарантійного терміну.

 

Для Києва:

 

Якщо раптом сталася несправність з вини виробника протягом гарантійного терміну, вам необхідно:

1. Зателефонувати по телефону, вказаному в гарантійному талоні.

2. Дочекатися майстра для діагностики або ремонту.

Протягом гарантійного терміну - ремонт безкоштовний.

 

Для регіонів:

1. Зателефонувати по телефону, вказаному в гарантійному талоні.

2. За наданими фото або відео сервісний центр підтверджує несправність.

3. При можливості самостійного усунення поломки, Ви отримаєте детальну консультацію щодо її усунення. У разі виходу з ладу якоїсь деталі, вона буде вислана Вам кур'єрською службою безкоштовно.

4. Якщо усунути проблему на місці не вдається, необхідно відправити товар в сервісний центр.

5. Протягом гарантійного терміну пересилання і ремонт безкоштовні.